FAQ

La INNPRO, combinăm metodele de lucru ale marilor companii cu avantajele companiilor de distribuție mici, cum ar fi flexibilitatea operațională, adaptarea rapidă la condițiile externe și angajamentul personalului. Datorită multor ani de experiență, putem răspunde eficient și rapid nevoilor contractorilor noștri. Ne extindem constant oferta, la cerințele cliennților noștri angro și analizând tendințele pe piața distribuției produselor electronice de consum.

  • INNPRO distribuie o gamă largă de electronice de consum. Oferim oferte atractive angro pentru produse din următoarele categorii:

    Electrocasnice mici – de exemplu, aspiratoare, roboți de curățenie, mașini de cafea, fierbătoare electrice, blendere și friteuze cu aer cald.
  • Accesorii GSM – inclusiv încărcătoare, powerbank-uri, cabluri, huse, protecții din sticlă securizată pentru ecran, suporturi pentru telefoane.
  • Accesorii IT – de exemplu, adaptoare, cititoare de carduri, huburi, monitoare portabile și stații de andocare.
  • Audio – boxe, microfoane, căști.
  • Birou – mașini de îndosariat, imprimante, laminatoare, distrugătoare de documente.
  • Foto / Video – inclusiv camere, gimbaluri, corturi fără umbre, selfie stick-uri, trepiede și camere de înregistrare video.
  • Gaming – de exemplu, mouse-uri, tastaturi, volane de curse, controllere de jocuri și scaune de gaming.
  • Lifestyle & Outdoor – inclusiv smartwatch-uri, accesorii pentru biciclete și mașini, lanterne, stații de alimentare și panouri solare.
  • Modele RC – de exemplu, vehicule, baterii, controllere, kituri de propulsie.
  • Unelte – inclusiv chei, ciocane, șurubelnițe, generatoare de curent, rulete, nivele, fierăstraie și clești.
  • Smart Home – de exemplu, camere IP, dispozitive de iluminat, dispozitive pentru animale de companie, senzori, prize inteligente și kituri de alarmă.
  • Sănătate & Frumusețe – inclusiv aparate de ras și trimmere, uscătoare de păr, ondulatoare, plăci de îndreptat părul, perii sonice și epilatoare.

INNPRO distribuie branduri de clasă mondială. Dispozitivele disponibile în oferta noastră, cum ar fi stații de alimentare, boxe, căști sau roboți de curățenie, provin de la producători cunoscuți care dețin poziții de lider în industriile lor.

Începerea unei colaborări en-gros cu INNPRO necesită trimiterea unui formular de înregistrare. După ce ați furnizat informațiile necesare, departamentul de vânzări INNPRO vă va contacta pentru a vă activa contul și a vă oferi acces complet la acesta. Nu este posibil să vă conectați înainte de activare.

Pentru detalii despre oferta angro, trimiteți formularul completat. Aveți întrebări? Vă rugăm să ne contactați prin email sau telefon.

 

Pentru a vă înregistra pe platforma B2B, veți avea nevoie de un VIES activ. Este necesar, de asemenea, să furnizați o adresă de livrare. Pentru a înregistra un cont, completați formularul disponibil pe site-ul platformei angro.

După verificarea cu succes a aplicației, contul angro va fi acordat pentru o perioadă de probă de 1 lună. Dacă nu se efectuează nicio achiziție de către contractor în această perioadă, INNPRO își rezervă dreptul de a dezactiva contul.

Pentru a plasa o comandă angro, trebuie să vă conectați la contul dvs. de client pe platforma B2B.
Comenzile en-gros pot fi plasate 24 de ore pe zi. Puteți verifica statusul comenzii curente și istoricul comenzilor anterioare în panoul dvs. de client.

Platforma B2B INNPRO oferă integrare prin fișiere XML în format IOF, care permit descărcarea automată a produselor noastre, a stocurilor și a prețurilor. De asemenea, face posibilă prezentarea acestora în magazinul dvs. online.
Ca parte a acestei integrări, oferim:

  • fișiere gateway în format XML (set de fișiere de integrare),
  • fișiere FULL și LIGHT în format XML, care conțin datele cele mai importante necesare pentru integrare,
  • fișiere FULL și LIGHT în format CSV (o versiune simplificată a fișierelor de integrare, dar recomandăm utilizarea fișierelor XML).
  • Dacă doriți să obțineți fișierele de integrare, vă rugăm să contactați managerul dvs. de cont.
  • De asemenea, permitem integrarea prin platforma Baselinker. Pentru configurarea corectă, va trebui să furnizați un link către fișierul dvs. individual LIGHT.XML. Pentru a obține acest fișier, vă rugăm să contactați managerul dvs. de cont.

Dacă doriți să plasați o comandă, conectați-vă la contul dvs. de client pe platforma B2B. Plata pentru produsele comandate trebuie făcută direct în contul bancar specificat (cu excepția cazului în care colaborarea se bazează pe o cesiune de facturi). Dacă vi s-a acordat un termen de plată amânat, introduceți numărul facturii în titlul transferului. Comenzile plasate sunt transferate automat pentru procesare și expediere.
Când plasați comanda, se percepe o taxă unică de expediere. Cu toate acestea, este posibil să se adauge costuri suplimentare de livrare dacă, în timpul procesării comenzii, se constată că produsele achiziționate trebuie trimise în mai multe pachete.

Comenzile sunt procesate de luni până vineri între orele 8:00 și 15:30, iar timpul de livrare este de obicei de 2-14 zile lucrătoare (în funcție de țară).

Puteți verifica statusul comenzii dvs. în panoul clientului angro.

Produsele achiziționate sunt livrate printr-un serviciu de curierat.

INNPRO oferă următoarele categorii de produse:

  • electrocasnice mici,
  • accesorii GSM,
  • accesorii IT,
  • audio,
  • birou,
  • foto / video,
  • gaming,
  • lifestyle & outdoor,
  • modele RC,
  • unelte,
  • smart home,
  • sănătate & frumusețe.

Puteți contacta departamentul de vânzări INNPRO prin email: info@innpro.ro

Alternativ, puteți contacta managerul dvs. de cont local – detaliile de contact pot fi găsite în secțiunea CONTACT de pe site-ul nostru B2B.

Cererea de garanție poate fi adăugată prin platforma dedicată de service https://service.innpro.eu/login. Pentru aceasta, trebuie să vă conectați sau să creați un cont (furnizând numărul de TVA de pe factura de vânzare).

  • Cererile sunt gestionate în câțiva pași simpli:

    accesați https://service.innpro.eu/login,
    înregistrare / conectare,
    adăugarea unei cereri / atribuirea automată a unui număr RMA (NOTĂ: un număr RMA este atribuit unui singur produs),
    marcarea cererii cu numărul RMA atribuit / imprimarea protocolului de transfer din panoul de servicii,
    livrarea produselor la adresa Nerva Traian 3, etaj 2, sector 3, București
    monitorizarea procesului de gestionare a cererii prin platforma de servicii https://service.innpro.eu/login.

Informații despre perioada de garanție pot fi găsite pe cardul produsului pe platforma B2B sau în manualul de utilizare.

Perioada de garanție este calculată de la data achiziției specificată pe documentul de vânzare sau conform numărului de serie scanat când produsul este eliberat de către depozit.